Reklamace

Přestože je procento chyb na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně k vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vybavení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dní).

 

Jak mám reklamovat?

 

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete je na adresu ManiGlo s. r. o., Okružná 347/30, 044 31 Družstevná pri Hornáde spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí, vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s vámi spojit i telefonicky.

O reklamaci rozhodneme neprodleně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávněni odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

 

Kdy můžu reklamovat?

 

Zodpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm během následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však zodpovědnost za nově vzniklé chyby, zejména pokud vznikly nevhodným používáním. Při použitém zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při doručení. V případě zboží s vyznačenou lhůtou použitelnosti odpovídáme i za to, že dané zboží bude v té době způsobilé k použití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Rovněž za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

 

Jaká práva mám při reklamaci?

 

V případě vady zboží se společně můžeme dohodnout na kompenzaci ve formě poukázky.

Dále jste oprávněni požadovat odstranění chyby prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my vám vrátíme část kupní ceny. A pokud jde zároveň o významnou chybu, můžete také odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

 

Kontakty

 

Všechny dotazy týkající se reklamace vám rádi zodpovíme, pokud nás budete kontaktovat na e-mailu info@maniglo.cz.